Múlt heti jóságok #12


Y újabb Anne Shirley könyvet szereztem meg, ez már a negyedik Y hétfőn még szakadt a hó, a hét második felében már szinte tavaszias idő volt Y imádom a tavaszt, a hóvirágokat, az ébredező természetet Y Panni sikongatva játszik a hóban Y egyre jobban elvan a kutyákkal, labdázik és frizbizik velük Y rengeteget sétál (pelus nélkül), és már nem cipelteti magát Y anyunál voltunk egész héten, jól ellustultam, szinte semmit sem csináltam a gyerekfelügyeleten kívül... Y sikerült kicsit kreatívkodnom, bár az eredmény egyelőre nem publikus ill. nem látványos Y végre rátaláltam az (egyelőre) igazi blogháttérre Y levelek barátnőmtől, újra ismerkedünk egymással Y Valentin-napi ajándék - jácint Petitől, én egy kuponfüzetet adtam neki:) Y sok csajos buli, szombaton a barátnőmmel és két unokatestvéremmel voltam teázni, hétfőn vodkadzsúszoztunk az unokatesóimmal, kedden Lencsiék voltak nálunk, szerdán anyuval és Petivel röhögtünk össze-vissza, sőt még az alapsulis barátnőm is meglátogatott, igaz, könyvelni fogok neki, de nagyon jól elbeszélgettünk, pénteken pedig Anna unokatesómmal trécseltünk egy kicsit. Ez egy ilyen hét volt, na:)
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon