Második házassági évfordulónkra

Szeptember 7.-én ünnepeljük a második házassági évfordulónkat, és mivel a második évre papír ajándékot szokás adni (nem mintha betartanám, de nyáron olvastam a Holtodiglan című könyvet, és ezek az amerikai évfordulós szokások nagyon megmaradtak bennem, többek közt:), úgy gondoltam, épp itt az ideje, hogy elkészítsem az esküvős albumunkat. Azt azért tudni kell rólam, hogy szeretek halogatni, két éve nagyon sok papíron, szerződésen még mindig nem írattam át a nevemet, csak azokon, amin muszáj volt. Panni születésekor a kórházi csomagot is az utolsó pillanatokban raktam össze... De hát két év még nem olyan hosszú idő, nem?

Úgy alakult, hogy múlt héten Panni nélkül maradtunk, ő a nagyszüleinél "nyaralt". Így pénteken (persze, az utolsó nap...) nekiültem, és kiválogattam a majd 400 képből azt a 144-et, ami belefért az albumba. 3 óra alatt sikerült kiválogatnom, feltöltenem, megvágnom és elküldenem a képeket. Hétfőn már jött is az e-mail, hogy mehetünk a képekért. Sajnos Peti sokáig dolgozott a héten, így csak tegnap tudott elmenni értük, de már itt vannak, és már albumba is rendeztem őket. A fotóalbumot még esküvőre kaptuk Peti nagynénjétől és unokatestvéreitől.






És itt pár kulisszatitok, vicces kép és kedvenc az esküvőről:

Jött a foga:)

Egy menyasszony is megéhezik...


Most júniusban neki is bekötötték azért a fejét:)

Ezek pedig az évfordulók elnevezései, mi még nem járunk messze, de végigcsináljuk!:)


1. évforduló: pamutlakodalom

2. évforduló: papírlakodalom
3. évforduló: bőrlakodalom
5. évforduló: falakodalom
7. évforduló: gyapjúlakodalom
10. évforduló: ónlakodalom
15. évforduló: porcelánlakodalom
20. évforduló: kristálylakodalom
25. évforduló: ezüstlakodalom 
30. évforduló: gyöngylakodalom
40. évforduló: rubinlakodalom
50. évforduló: aranylakodalom
60. évforduló: gyémántlakodalom
70. évforduló: platinalakodalom


Boldog második évfordulót férjecském, és még legalább 30-szor ennyit:)

2 comments:

IsaBella povedal(a)...

Boldog évfordulót! :)

Kristína povedal(a)...

Köszönjük:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon