Őszi dekorációnk

A múlt heti csajos délutánunkon úgy gondoltam, sok volt már a hímzésből (bár a héten nem hímeztem, alig láttam ki esténként a fejemből... Kicsit nehéz egy hiperaktív gyereket leszoktatni a dudiról, akinek addig a dudi és csicsimaci kettőse jelentette a pihenőket a nap folyamán - így visszagondolva a duditlanság előtt nem is volt pörgős a gyerek:), így végre nekiálltam egy kis őszi dekorációnak a gyerekszobába.

Még két hete vettem őszies színű (narancs, bordó, barna) vastagabb filcet, valamint egy kész sárkányt és két baglyocskát szintén filcből. A levelek mintáját a pinterestről vettem - felt leaves pattern címszó alatt rengeteg sablont dob ki -, körberajzoltam és kivágtam őket a csajos estén. Másnap Pannival felfűztük őket cérnára, jobban mondva én fűztem, ő pedig az egyik kreatív fiókomban turkált kincsek után kutatva, és felgombostűztem őket a függönyre. Panni ámuldozott rajta kb. 3 percet, azóta csak én nézem meg itt-ott:)


Valaki épp lopkodja a leveleket...


2 comments:

IsaBella povedal(a)...

Ezek nagyon jók! :)

Kristína povedal(a)...

Köszönöm:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon