A row of love #2.3

Elég hamar elkészültem ezzel a macival, de ehhez kellett az is, hogy keddtől az anyunál nyaraltunk, és szinte minden este fél egy, egyig hímeztünk, ráadásul ez végülis csak egy fél maci:) Ma-holnap még egyedül vagyok, mert holnap megyek a terheléses cukorvizsgálatra, így igyekeztem gyorsan befejezni.




Most egy kicsit félreteszem a macikat... Pannit kész öngyilkosság volt a Pinterest közelébe engedni... Itthon be sem kapcsolom a számítógépet napközben, anyunál viszont ezen nézett mesét, és egy nyugis pillanatban rákattintottam a Pinterestre. Panni mindjárt ott ült az ölemben, és elkezdte, hogy neki ez is kell, az is kell, amaz is kell, de mostjogton! Péntek délutántól egy Hello Kittys sapkával nyaggat, mondanom sem kell, hogy szombaton Győrben már vettem is hozzá fonalat és horgolótűt... Nagy kihívás lesz, még életemben nem horgoltam sapkát. De valahol el kell kezdeni. Ráadásul Panni nem felejt, napi húszszor szóba hozza a sapit...
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon