Határidőnapló és karácsonyi tervező

Kapóra jött, hogy a Lidl-ben épp karácsonyi kreatív dolgokat árultak, így be is táraztam magamnak a karácsonyi tervezőhöz. Sikerült vennem dekoratív papírokat és karácsonyi témájú ragacsokat, amiből egyébként szuper 3D-s képeslapokat lehet készíteni. Még kedden egy papírüzletben vettem gyűrűs mappát, amihez végre nem kell lyukasztót vennem, mert ez csak kétlyukú, nem négy, mint a réges-régi fekete mappám. Na és persze ezek a színes vékony filcek a kedvenceim már régóta. Most már befejezem a vásárolgatást, ami megtetszik, azt elrakom a kívánságlistámra, és ajándékba kaphatom, még könyvet sem veszek, pedig már be voltam indulva szombatra:)


tetszik a felirat is, Start every day with a smile:)

ezt a lapot fogom felhasználni elválasztónak a karácsonyi tervezőhöz



Azért Panni is kapott valamit, ezzel el leszünk karácsonyig, egyébként nagyon jól megy neki, szinte minden mozaikot a helyére rakott (csak gondolom annyira kellett koncentrálnia, hogy 8 db mozaik után inkább elment gyurmázni).


2 comments:

IsaBella povedal(a)...

Nagyon jó dolgokat sikerült zsákmányolnod!

Kristína povedal(a)...

Nem tudom, direkt csinálják-e velem, de én minden héten el tudnék költeni a Lidl-ben egy vagyont... És eddig a bodykon kívül mindennel meg voltam elégedve, a ruhákat is beleértve. Már rituálé nálunk, hogy minden csütörtökön elsétálunk a Pannival, és elhozzuk a következő heti újságot, hogy csorgathassuk a nyálunkat:D Kreatív cuccokban pedig verhetetlenek. Adhatnának egy kis engedményt a reklámért:)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon