Tescoma újdonságok 2015/10

Nekem tulajdonképpen nagyon egyszerű lenne ajándékot venni, ha olyankor kérdeznének rá, mit szeretnék, amikor ilyen szép listába szedtem magamban a dolgokat, mint most. Nekem ugyanis rengeteg minden tetszik... 3 csoportba tudnám osztani a kívánságaimat: 1. könyvek, 2. kreatív cuccok, 3. konyhai kütyük. Tegnap kerestem a Tescoma oldalán egy üvegdobozomat, hogy mennyiért is vettem, akkor néztem meg az októberi újdonságaikat. Nem kellett volna. Párom gondolom most fogja a fejét, mert ezek épp azok a dolgok, amik teljesen fölöslegesek, de nagyon cukik:) Én magamnak nem is venném meg őket (pár éve úgyis szinte csak kreatív cuccokat veszek magamnak, mindig a Panninak vásárolok, és most már Petikének is), de jól esne egy ilyesfajta kis kedvesség pl. karácsonyi ajándékként... Lássuk, mi is tetszett meg az októberi újdonságaik közül (egyébként ebay-en szerintem ezeknek az áraknak a töredékéért lehet ezeket beszerezni...)

1. Cake pops-forma - aranyosak ezek a nyalóka formájú édességek, főleg gyerekzsúrokra ideálisak lennének (jön Panni 3. szülinapja:)), nem mellesleg Panni biztos kivenné a részét a díszítésből. A neten forgó receptek száma pedig végtelen... 15,90 Euroért vesztegelik.


2. 3D-s ételformázó - nálunk a suliban és az éttermekben mindig ciciformájú rizst tálaltak, sokkal jobban tetszik, mint amikor csak úgy sebtiben rávágunk valamennyi rizst a tányérra... A rizottó is mindig szép nagy félgömb alakban állt a tányéron. 11,30 Euro (gondolom) egy darab, három formából lehet választani.


3. Sütikosárka-formázó - mindigis ki akartam próbálni ezeket a kosárkákat valamilyen töltelékkel és sok-sok gyümölccsel. Ára 6,80 Euro



4. Sütikiszúró pecséttel - na ez az a részleg, amivel engem meg lehet venni kilóra. És még nem jutottunk a linzerekig... Kiszúró is, és még ráadásul pecsételő is, amivel a díszítést is meg lehet ilyen analfabétáknak könnyíteni, amilyen én vagyok... Ez kell:) A 4 db karácsonyi dísz ára 8,60 Euro, a 2 db mézeskalácsemberke pedig 6,30-ba kerül.



5. Porcukorszóró - ilyenem egyébként van, sima szlovák gyártmány, de túl nagy, és szerintem már rég megromolhatott benne a cukor (bár nem érzem rajta), 3-4 éve biztos használom... Gondolom ez itt kisebb lehet, bár nem írják. 6,80 Euroba kerül.



6. Tésztavágó - így neveztem el én szép magyarosan. Esküszöm, ha kapok ilyet, fogok pirogokat meg ilyesmiket sütni-főzni:) Mondom én, ez itt kérem a felesleges cukiság kategória (és egyébként pár dolgot inkább meg sem mutatok, ami tetszik, a szemforgatások elkerülése végett). Ára 4,50 Euro, 4 különböző fejjel.



7. Linzerkiszúró - na és megérkeztünk. Ez kell. Mindkettő. A klasszikus és a gyerekes is. Mert a linzer jó. Mert linzert sütni jó. Mert gyerekkel linzert sütni jó. Mert férjjel linzert lekvároztatni jó. Mert karácsonyra linzert sütni kell. És csak 5,40-be kerül mindkét szett, azt hiszem, nem várom meg a karácsonyi ajándékbontást vele:)


Eredetileg még a szeptemberi újdonságokból is akartam ide válogatni, de meg sem mertem nézni őket (de igen, megnéztem... ach...) Úgy érzem, ez egy új rovat kezdete itt a blogon.

1 comments:

IsaBella povedal(a)...

Ó, milyen csodás dolgok! A legnagyobb részük jöhetne hozzám is. :)

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon