Horgolt hóember

Pár éve egy magyar blogon láttam ezeket a kis horgolt hóembereket, és már akkor tudtam, hogy ha egyszer megtanulok horgolni, akkor biztos készítek belőlük párat. Persze azután jól meg is feledkeztem róluk, míg szembe nem jöttek a Pinteresten. Most, hogy már lecsengett a hímzős időszak, megint kedvem lett valamit alkotni, tegnap éjjel neki is álltam. Ha levonom a keresgéléssel töltött időt (hogyan kell fogyasztani, hogy kell horgolni az "sc"-t), akkor max. egy óra alatt el lehet készíteni az egész hóembert sállal, arccal, kezekkel együtt. Én ezeket csak ma napközben hímeztem. Még van mit finomítani rajta, de Panninak tetszik:) Mivel szeretnék pár kis ajándékot szétosztani a családban, azt hiszem, beindul a sorozatgyártás.


A mintát egyébként itt találtam.

2 comments:

IsaBella povedal(a)...

Nekem is tetszik! :) Mikor ilyen szépségeket látok nálad, mindig kedvem támad megtanulni horgolni. :)

Kristína povedal(a)...

Én sem vagyok még túl jó benne, sok mindent nem tudok, és mindig utána kell néznem, mit hogyan kell csinálni, de szeretek ilyeneket böngészni:) Próbáld meg!

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon