Karácsonyi horgolmányok

A karácsony előtti utolsó pár napban még horgoltam egy-két kis díszt ajándékba. Nem éppen a legtökéletesebbek, de ha belegondolok, hogy csak mostanában kezdtem horgolni tanulni, egész jól sikerültek. 

Peti egyik unokatestvérének (és családjának) valamint nagynénjének 5-5 csillagot horgoltam. A leírást hozzá itt találtam. Először le akartam fordítani és feltenni ide a blogra a leírást, de rájöttem, hogy nem tudom magyarul a kifejezéseket:) Talán egy kicsit vékonyabb fonalból is horgolhattam volna, akkor talán jobban hasonlítanának egy csillagra.

itt még a kifeszítés előtt, inkább hasonlítottak virágra



Másik unokatestvére nagyon szép Tilda babákat készít, és már régen megkért rá, hogy horgolhatnék pár virágot, amit felvarrhat a babák ruhájára. Így jött az ötlet, és készítettem 3 színű fonalból 5-5 virágot, mind kb. másfél cm átmérőjűek. A legjobb bennük, hogy nem kellett elvarrnom a kezdő- és végső szálat, mert ezek segítségével felvarrhatja őket a babákra. Később szeretnék majd másféle applikációkat is készíteni, de egyelőre ennyivel is elégedett vagyok, az ígéretemet már teljesítettem:) A leírást itt találtam.


Ezzel erre az évre valószínűleg be is fejeztem a kreatívkodást, bár mostanában már nagy kedvem lenne hímezni Peti tigrisét, de most más feladataim vannak... Most már hetente járok a kórházba ellenőrzésre, és még a hálószobát is rendbe kéne tenni Kispeti érkezése előtt. Szerencsére a táska már bepakolva, kisrucik kimosva-vasalva, így állok elébe, jöjjön aminek jönnie kell.

1 comments:

Jucus povedal(a)...

Édesek a kis virágok és csillagok, horgolmányok, így egy csokorban még mutatósabbak!

 
christine blogja Blog Design by Ipietoon