NKK 8. hét

Bizony, már csak kevesebb mint 3 hét van karácsonyig. Én eddig a saját fejem - illetve időm, energiám, prioritásaim - szerint csináltam a készülődést, de szerintem így is stresszmentes ez az időszak. Lehet, hogy csak a magnéziumtabletta teszi:)

A múlt heti feladatok közül, ami az adventi takarítás és a lakás dekorálása volt, az adventi időszak élvezése teljesült leginkább. Ahogy már írtam, csütörtökön Pannival mikulásbulin voltunk. Pénteken a munkahelyemtől hívtak karácsonyi vacsorára, és mivel már 10 éve dolgozok ott, egy jó nagy doboz Merci csokit és ajándékutalványt is kaptam. Kicsit nehéz volt hazajutnom, jó másfél órát tartott az út, de azért a buli nagyon jó volt, végre emberek között lehettem, beszélgettünk, néha még a munka, könyvelés is szóba került. Fura volt belegondolni, hogy ha nem lenne úton a kistesó, csütörtöktől már dolgoznom kellene. Az ajándékutalvány jól jött, ma megvettem a "kezdőcsomagot" Kispetinek, azaz a kórházi pelust, tejbeindító homeopatikumot és miegymást. Tudom, pelusból még kell egy csomó, de már így is nyugodtabb vagyok egy fokkal. Szombaton megvettük a komódot a kisruciknak, Peti vasárnap össze is szerelte. Panni aranyos volt, a saját komódjáról átragasztotta a "dekojációkat", mert ő már nagylány, neki nem kell:) Be még nem pakoltam, de végre minden ki van vasalva, és három hét után a vasalódeszka is a helyére került.

Szombaton Peti és Panni korcsolyáztak is egyet az új korcsolyapályán, ami nem messze tőlünk készült, majd este még kimentünk a helyi vásárba, ahol két mikulás is volt, gondban is volt Panni, hogyhogy a hazaúton találkozott még egyel... Vasárnap nálunk is járt a Mikulás, pedig még én sem voltam rá felkészülve, így sajnos apucinak semmit sem hozott:( Panni egy Smejko a Tanculienka DVD-t kapott, amit mostanában néz az interneten, én pedig Adele új CD-jét. Délután Peti floorballra ment, addig minket kirakott a közeli bevásárlóközpontban, és miután Panni jól kiugrálta magát, vajon ki jött:) Hát a Mikulás. Egy év alatt jól megbátorodott a kisasszony, már az ölébe is beült, és (kis segítséggel) válaszolgatott a kérdéseire. Ma este pedig Peti volt egyetemi osztálytársa jött át hozzá, és hozott egy hatalmas plüss kutyát, csokit és könyvet. És a mikulásozásnak még mindig nincs vége, szerdán pedig szülinap... Ma azért díszítettünk is egy kicsit, az új komódra állítottunk egy kis karácsonyfát, angyalkával, télapóval, rénszarvassal, ahogy azt kell. Így telt ez a négy nap nálunk.

 





A heti feladatok a következőek:

  • még mindig adventi takarítunk - én pedig a nappalinak megyek lassacskán neki
  • előre sütés-főzés - mi összedobunk valamit Panni szülinapjára, a sütiket csak karácsony előtt pár nappal kezdjük készíteni
  • családi hagyományok - eddig még nem voltak, de most, hogy először leszünk itthon szenteste, kialakítunk valamit.
Én szeretném már végre összeírni, mi minden hiányzik még - italok, alkohol, megvenni a mikuláscsomagokat, és elkészíteni egy-két ajándékot.
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon