Téli horgolt sapka #1

Tegnap tartottunk még egy csajos estét Anita sógornőmmel. Eddig még bele sem gondoltam, mi lesz ezekkel a csajos délutánokkal, ha megérkezik a kistesó, de az első hónapok úgysem erről fognak szólni... Anita filc lepkéket készített, én pedig gondoltam felavatom az új fonalakat, és elkezdem Panninak a téli sapkát. Megint eltartott egy ideig, mire újra felidéztem, mit hogyan kell, és ha már nagy nehezen megtaláltam a linkeket, akkor be is körmöltem pár információt az okosfüzetembe (van benne egy-két kis keresztszemes minta, a horgolt hóemberek leírása, és pár hasznos információ horgoláshoz), így Anita már jópár lepkével kész lett, mire én nekiálltam horgolni.

A fonal 4,5-es horgolótűt javasol a horgoláshoz. Nemrég beszereztem a LIDL-ben 9 különböző méretű horgolótűt, de érdekes módon egy feles sincs benne:) Először 4-essel kezdtem, de nem jutottunk dűlőre, az 5-össel jóval könnyebb volt. Bár a fonal vastagsága miatt így sem láttam az első három sorban, hol járok és hova is kéne böknöm a tűt... Tegnap estig eljutottam a szaporítás utolsó sorához, ma pedig Panni lelkesen beleegyezett, hogy napközben is horgolhatok (egy sor/óra sebességgel, és minden sor után felpróbálta a sapit). Hogy megint tanuljak valami újat, az utolsó két sort reliéf mintával készítettem, ami végülis a kötésben patentminta. Ez még csak a "nyers" verzió, még szeretnék egy sor rövidpálcát fehérrel és valamilyen díszt, valószínűleg virágot az oldalára. Remélem, nem csak jövő télre lesz kész...


 
christine blogja Blog Design by Ipietoon