Horgolt angyalka #1

Nem tudom, miért tartott olyan sokáig belekezdenem az angyalka horgolásába, mert egyáltalán nem nehéz. Valamiért mindig elhalasztottam a dolgot, fonalam nem volt, nem találtam a horgolótűmet, vasalni kellett, takarítani... mindig volt valami kifogás. A héten Panni a nagyszülőknél volt, Petit is elvitték egy napra a keresztszülők, úgyhogy belevágtam. A testét sikerült is elkészítenem. Ez a fonal... teljesen más, mint amit a kiscipőkhöz használtam, nagyon szeretek vele dolgozni. Ebből is látszik, mennyi mindent nem tudok, értek még a horgolással kapcsolatban.

Minden jó ötletem éjjel, lefekvéskor jön, akkor jöttem rá arra is, hogy a tömést valószínűleg ki kell szednem, ha meg akarom csinálni az arcát és a haját, mert így nem fog menni:)
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon