Szerzeményeim

Van az úgy, hogy a bevásárlás felér egy terápiával, léleksimogatással... Főleg, ha az ember fonalakat vásárol.

Lassan kezd kirajzolódni a fejemben pár családtag karácsonyi ajándéka, és a következő 4-5 "projektötletem" is megvan már, így amikor végre egyedül voltunk a wellneszben, garázdálkodtam egy kicsit a neten:)

Vettem pl. ilyen gyönyörű színátmenetes fonalat, amihez kaptam két helyes gombot is ajándékba, amiket majd egy későbbi babánál felhasználok:



A babához rendeltem 6mm-es biztonsági szemeket, egyelőre még nem tudom, mekkora fog kelleni, de 8mm-es van itthon, a biztonság kedvéért vettem kisebbeket is, amúgy is felhasználom őket máshoz is. Vettem még icipici gombokat, 6mm-esek ezek is, ennél kisebbeket még nem is láttam. Mindkettőt sashe-ről rendeltem. Szivecske gombokat is szerettem volna 6mm-esben, de azokat nálunk nem lehet kapni, aliexpresszen meg valahogy meg sem néztem.


Még Léván vettem ezt a szép anyagot a baba szoknyájához, valamint 2,5-es zoknikötőtűt, amit majd a sapihoz használok. Még nem tudom, körben kötöm-e, de amúgy is jobban szeretek kis kötőtűvel kötni, mint a hosszúval beakadni a kanapéba... A kis virágok szintén a babához lesznek.



Az első három fonalat a babához vettem, a többi meg csak úgy szembejött velem:) És gondoltam, ha már tíz centtel olcsóbb, mint amennyiért venni szoktam, meg amúgyis most zöld utam van vásárlásban, akkor kihasználom az alkalmat:)



Még aliexpresszen rendeltem hajakat babákhoz, de azok még nem jöttek meg, majd később mutatom őket, nagyon kíváncsi vagyok rájuk.

Már több pozitívumot találtam a városon kívül lakásnak, egy következő az, hogy ide már autós postás jár, aki kihozza a nagy csomagokat is, így nem kell betrappolnunk ebben a hidegben a postára:)
 
christine blogja Blog Design by Ipietoon